Δευτέρα 1 Απριλίου 2019

"Κεχριμπάρι και ζαφείρι"

Τα τραγούδια σε στίχους του Γιάννη Μποτονάκη από την καινούρια δισκογραφική δουλειά των Βασίλη Σκουλά και Γιώργου Νικηφόρου Ζερβάκη "Κεχριμπάρι και Ζαφείρι"

Κάποτε

Μουσική: Γιώργος Νικηφόρου Ζερβάκης
Στίχοι: Γιάννης Μποτονάκης

Κάποτε μου λεγες πέτα ψηλά Μα πρόσεξε μη σε γκρεμίσουν οι επιλογές σου Και ενώ σε πίστεψα δεν είχα φανταστεί Πως θα τσακίσουν τα φτερά μου οι δικές σου Κάποτε μου λεγες κολύμπα στα βαθιά Όμως βαρίδια μη βάζεις στη ψυχή σου Και σε εμπιστεύτηκα ως την ύστατη στιγμή Που στο βυθό εσύ με έσερνες μαζί σου Κάποτε μου λεγες ότι κάνω στο παρών Του μέλλοντος μου την υπόσταση θα ορίσει Και να που τώρα το δικό σου παρελθόν Έχει στα γόνατα το μέλλον μου λυγίσει.





Κεχριμπάρι και ζαφείρι

μουσική: Γιώργος Νικηφόρου Ζερβάκης στίχοι: Γιάννης Μποτονάκης
πρώτη εκτέλεση: Βασίλης Σκουλάς

Κυνήγα την ανατολή, ζαφειρένια μου μην κυνηγάς τη δύση, η δύση ζει για μια στιγμή και βιάζεται να σβήσει. Κεχριμπάρι και ζαφείρι πες του χρόνου μη σε φθείρει Του ήλιου μην ακολουθείς, ζαφειρένια μου το μακρινό ταξίδι, γιατί κι αυτός βυθίζεται στης νύχτας το σκοτίδι. Ασε τον ήλιο το φονιά, ζαφειρένια μου να τρέχει μοναχός του γιατί κι αυτός ειν’ όμορφος μονάχα με το φως του. Κεχριμπάρι και ζαφείρι πες του χρόνου μη σε φθείρει



Ίσως

Μουσική: Γιώργος Νικηφόρου Ζερβάκης
Στίχοι: Γιάννης Μποτονάκης & Γιώργος Νικ. Ζερβάκης
Πρώτη εκτέλεση: Βασίλης Σκουλάς

Λίγο πριν φύγεις μου χες πει του ψεύτη κόσμου γέλα γιατί η δική σου λογική είναι του άλλου η τρέλα. Λίγο πριν φύγεις μου χες πει γέλα και μη σε νοιάζει γιατί όταν νυχτώνει εδώ κάπου αλλού χαράζει. Και ίσως αν σε άκουγα και εγώ Να είχα βρει τη λύση Τι βιαστικό μεθύσι η κάθε ανατολή Και δες περάσαν οι καιροί Θυμάμαι αυτά τα λόγια Μοιάζουν ημερολόγια που μου ‘κλεψε η ζωή Λίγο πριν φύγεις μου ‘χες πει μη φοβηθείς να κλάψεις κι αν θες ν’ αλλάξει τούτη η γης πρέπει και συ ν’ αλλάξεις. Λίγο πριν φύγεις μου ‘χες πει μη φοβηθείς το δάκρυ μια θα ‘χει νόημα η ζωή μια δε θα βρίσκεις άκρη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου